افتخارات پرسپوليس
 
شعر جديد براي پرسپوليس و پرسپوليسي ها
به كانون شعر جديد پرسپوليس خوش آمديد
چهار شنبه 11 مرداد 1398برچسب:افتخارات پرسپوليس, :: 15:11 ::  نويسنده : سيدعلي موسوي
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

behrad
ساعت12:36---15 مرداد 1391
سلام علی جان.بهرادم انروز لینکت کردم به اسم زنده باد پرسپوليس شما هم منو به اسم جدیدترین اخبار های ورزشی لینک کن.مرسی داداش دوستی مون قطع نشه ها بم پیام بدی تا باهم بتونیم وبامون بهتر بسازیم.

پاسخ:سلام به روي ماهت داداش! يه خواهشي هم ازت دارم كه عنوان من رو داخل لينك دوستانت تصحيح كن لطفا(شعر جديد براي پرسپوليس و پرسپوليسي ها) چاكرتم داداش!


behrad
ساعت2:42---15 مرداد 1391
سلام دوست عزیز:



امروز اودم وب قشنگتو دیدم.زیاد روش کار کردی اینو درک کردم.من خودم تمام وقت شبانه روز در حال کار روی وب خودمم. فک کنم تو هم مثه من باشی.پیشرفت خوبی داشم بازدیدم گاهی به 1000 تا هم میرسه.دوس دارم با هم همکاری کنیم اگه میخوای میتونیم تبادل لینک کنیم .البته بیا یه بار وب من ببین اونموقع نظرتو بم بگو.ادرس وبم:www.sportkade.loxblog.net .منتظر جوابتم .اگه میخوای مثه بقیه ی پیام های دیگت اینم حذف کنی ازادی ولی هدف من چیز دیگه ای.پس بدون من فقط نیومدم تبلیغ برای خودتم خیلی خوب میشه چون میتونی امارتو افزایش بدی قول میدم لینک ویژت کنم.ازت ممنونم اگه به پیامم توجه کنی:بهراد
پاسخ: سلام دوست عزيز با اينكه گفته بودم فقط با وبلاگهاي پرسپوليسي لينك مي كنم اما از وبت خوشم اومده كه كمترين اخبار رو درباره استفراق گذاشتي و بيشترين اخبارت درباره پرسپوليسه و به روز رسان خوبي هستي من هم مايلم باهات تبادل لينك كنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعر و جوك جديد براي پرسپوليس و پرسپوليسي ها و آدرس perspolis-club1.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد،البته بايد پرسپوليسي باشيد و حتما بايد وبلاگ شما درباره پرسپوليس باشه.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1